League Of Legends Tunjukkan Hero Baru Yone Dalam Sinematik Terbaru

Posted on

Sesudah Lilia, Hero paling baru yang masuk ke game League of legends rupanya ialah Yone, yang disebut adik dari Yasuo. Ini bukan satu surprise buat beberapa pemain League of Legends, sebab jauh sebelum dikeluarkan, Yone sendiri telah dibeber akan masuk untuk hero baru satu tahun lalu lewat bermacam gambar yang ditebarkan di internet.

Tetapi, tidak ada yang ketahui jika Riot akan memberi satu sinematik baru berkaitan dengan hero baru Yone untuk memperkenalkannya untuk hero baru yang akan didatangkan dalam game MOBA PC itu.

Di video itu, pemain dapat lihat bermacam konfilk yang ada pada Yone serta Yasuo, yang
berbuntut pada Yone yang mati serta pada akhirnya dihidupkan kembali lagi untuk membalas sakit hatinya. Yone serta Yasuo sendiri memakai pedang dengan kemampuan yang cukup seperti satu sama yang lain. [Lebih Selengkapnya dapat disaksikan di video tersebut]

Disamping itu, Yone sempat juga didatangkan dalam animasi Trailer The Path. Nah, hadirnya hero baru itu pasti membuat game league of legends ini makin menarik untuk dimainkan kan? Baca terus artikel Gamebrott untuk kabar League of Legends paling baru nantinya!

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *